вторник, 4 декабря 2012 г.

Все включено)

Привіт, любі читачі!!!!!
У нас за вікном купа снігу))))))) Оце зима так раптово нагрянула) Ще декілька днів тому було 14 градусів тепла, а тут по коліно снігу і мороз) Але гарно тааааак! 
Малий  цілими днями бігає з лопатами і вимагає йти на вулицю копати) А доця сьогодні перл видала) Каже: Мамо, ці лялі Вінкс такі дорогучі і сумочка дорога і будиночок дорогий..... Мамо, а давай я Діду Морозу все напишу, він купить, тобі тратитись не потрібно))))))))))) Чудо мале)))))
Чекаємо всі той Новий рік) 
А ще сьогодні в Київському Скрапклубі розпочалось наступне новорічне завдання "Все включено", де обов"язковими елементамі є чоьіток, ялинкові прикраси та зірочки) 
У мене тег)))))) Полюбились вони мені завдяки Олі)  І знову шеббі)))) Щось мене накрило)
 
І ось такий чудовий банерок завдання)

Чао-чао))))))


10 коммент.:

  1. Танюшка я очень рада, что форма тебе пришлась по вкусу))))) А тэг и правда очень и очень красивый))

    ОтветитьУдалить
  2. Таню, красивущий тег)))Такий морозяний і засніжений)))
    Я тобі АТС винна, зробила ось серію http://oli4ka-madewithlove.blogspot.com/2012/12/blog-post_4.html. Вибирай, якщо шось подобається))

    ОтветитьУдалить
  3. Так нежно!!))) И так снежно!!))) Очень красиво))
    А доця хорошо придумала))))))Заботливая какая!)))))

    ОтветитьУдалить
  4. Очень мило....сразу видно что вдохновила,зима,снег.....
    А дочурка.....молодец,нашла выход из положения!!! Какие же они интересные,маленькие детки!!!! Так что пишите письмо Деду морозу, а вдруг и вправду он существует??!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Чудесна композиция,вдъхновяващо решение!!!Поздрави!:))

      Удалить
  5. Классный какой, так и хочется потрогать, рассмотреть! Очень нежный и снежный!

    ОтветитьУдалить
  6. Красиво,нежно и по новогоднему!!!

    ОтветитьУдалить