четверг, 20 декабря 2012 г.

І карамелька поїде до......

Привіт!!!!!!!!
Ми відсвяткували 5 років моєї красуні, доня щаслива, а мама бігом карамелечку розігрувати)
Ну бігом це я загнула) Ще з вчорашнього дня я гуляю по всім посиланням, насолоджуюсь роботами різнопланових майстринь)
Приємно вразила географія учасників розіграшу!
Всього в лінки записалось 109 чоловік, одне посилання було дуже схоже на цукерковий блог, шкода, що все ж таки такі є....
Багато хто залишився у мене в ПЧ, сподіваюсь, я вас не розчарую і ви не повтікаєте))))) 
Ну, не буду довго тягнути, покажу ПрінтСкрін віконечка Рандома)
І .... карамелька поїде до 
99. Аліса !!!!!!!
Ой, як несподівано))))))))
Алісочко, вітаю! ;)))

А ще хочу пригостити невеличким рукодільним подаруночком свого 100 ПЧ) 
І це є  !

Алісочка та Машуля! Чекаю ваші адреси на електронку tink22@ya.ru


Дуже хотілося б порадувати багатьох, проте це лотерейка)
Дівчатка, які записались на цукерку, бажаю вам успіхів і творчого натхнення! Я дуже рада, що ви зі мною;)
Ваша цукерочка ще обов"язково до вас приїде, потрібно в це повірити і, звичайно ж, купити лотерейний квиточок (читаємо, побільше брати участь у цукерочках) і тоді фортуна обов"язково вам посміхнеться, навіть, не один раз)))))

Чао-чао!!!!


14 коммент.:

  1. Вітаю Алісу! В неї дійсно прекрасні роботи!

    ОтветитьУдалить
  2. Cпасибо, Таня! Так приятно... )
    И поздравляю победительницу!

    ОтветитьУдалить
  3. Вітаю переможниць, та дякую Танюшці за розіграш! :)

    ОтветитьУдалить
  4. Поздравляю Алису!!! Сонечко, рада за тебя!!!
    Танюшка, спасибо за розыгрыш!!!

    ОтветитьУдалить
  5. Танюшка, спасибо за розыгрыш, и за пожелания!

    ОтветитьУдалить
  6. Танюшка,спасибо за пожелания!И за розыгрыш!
    и победительницу поздравляю!

    ОтветитьУдалить
  7. Маша, поздравляю! Таня, спасибо, за шанс :))

    ОтветитьУдалить
  8. Танюш, спасибо за розыгрыш!!!
    Тебе тоже вдохновения и везения!))))

    ОтветитьУдалить
  9. Ой, я тут радію і не знаю навіть як дякувати і фортуні і тобі, Танечко! :)))) Вітаю с днем нарождення твою принцеску :) Нехай їй завжи щастить :) і буде в неї багато-багато щастя :)))) А я просто не вірю очам :) Невже все це моє??? Блокнотик особливо :) Я ж на нього так задивлялась на скрап-зустрічі (це ж він був?) але тоді хто б сказав :))) круто так! В мене емоцій в сто раз більше ніж слів :))) і побігла я швиденько адресу писати, поки ти не передумала :))))))))

    ОтветитьУдалить
  10. Круто!!!!!Поздравляю!
    Завидую белой завистью по доброму)))

    ОтветитьУдалить
  11. Спасибо большое за розыгрыш! Поздравляю победительницу и 100ПЧ!)

    ОтветитьУдалить
  12. Девочки, поздравляю!!!!! Танюша, спасибо за розыгрыш!!!!!!!

    ОтветитьУдалить